03-5500661
דלג על
|
עורך פורום מושבים ונחלות
עו''ד גלעד שרגא, מנהל הפורום, 22/07/2014 22:10
|
| כאשר אחיך מפצה אותך על חלקך בנחלה, הוא רוכש את זכויותיך וזו עסקה לכל דבר ועניין. ולכן חל תשלום מס רכישה על חלק של הפיצוי וכן תשלום מס שבח. |
.jpg?BannerID=56)
.jpg?BannerID=58)
.jpg?BannerID=59)
.jpg?BannerID=60)
Banners
דלג על Banners