שלום גלעד שמי אריק מוניתי לבן ממשיך בשנת 2010 בחוזה משולש שהושלם ההורים עשו צוואה בשנת 2017 שמורישה חלק מהנכסים כמו מכסת חלב מערכת סולארית ובית בנחלה לבן אחר לאחר פטירת אבי הכל עבר לאמי וממנה הכל עבר על שמי היום אני בעל הנכסים למרות זאת יש דיונים בבית משפט שלום לגבי הסוגייה הזו הייתי שמח לשמוע את דעתך בעניין כמו במרוצת השנים לקחתי הלוואת מחשבוני שהושקעו ברפת ובמערכת הסולארית לאורך כל השנים אני שילמתי וניהלתי באופן שוטף את כלל ההוצאות הן על הבתים כדוגמת ארנונה חדמל מים וכו והן את כל ההוצאות ברפת מחכה לחלק מתשובתך תודה אריק
Banners
דלג על Banners